۵۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

پمپ آب کوچک ابارا نیم اسب

پمپ آب کوچک ابار نیم اسب

شرکت پمپ ابارا یکی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ ژاپنی از سال 1912 در صنعت پمپ است. این برند با توسعه خطوط تولید خود در اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا در مدت نزدیک به صد سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در جهان تبدیل شده است. کیفیت، کارآیی، قابلیت اطمینان و قیمت مناسب از مشخصه های بارز این برند به شمار می رود.

پمپ آب نیم اسب خانگی ابارا PRA 0.50 ML

پمپ سانتریفوژ PRA ساخت کشورایران  از نوع محیطی است که برای پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده و تمیز مناسب می باشد. این پمپ را می توانید برای افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین جهت پمپ تزریق دیگ بخار استفاده نمود. از امتیاز های این پمپ می توان به صدای کم، سادگی ساختمان و کاربرد آسان آن اشاره نمود. دیگر مزایای این پمپ آب کوچک به امکان حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودن وزن آن نام برد. حداکثر دمای مجاز این سیال در این پمپ 80 درجه سانتی گراد است. موتور در سایز های خاص از نوع  IE2,IE3 است که جزء موتور های راندمان بالا محسوب می شوند. بدنه پمپ PRA از جنس چدن و پروانه آن از جنس برنج است.

http://vidfactor.com/brand-12/Ebara.html

مشخصات پمپ آب نیم اسب ابارا PRA 0.50 ML

پمپ آب نیم اسب خانگی ابارا PRA 0.50 ML دارای حداکثر فشار یا ارتفاع ( هد) 37 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 2.1 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان از آن برای ساختمان مسکونی با تعداد 3 تا 4 واحد و تعداد طبقات 2 طبقه استفاده نمود. سایز دهانه ورودی PRA 0.50M برابر 1 اینچ و سایز دهانه خروجی آن 1 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 80 درجه سانتی گراد است. دارای ولتاژ 230 ولت است. مجهز به شیر هواگیری برنجی که با دست به راحتی باز و بسته می شود و همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه یا هوزینگ بوده که در هوای سرد برای جلوگیری از یخ زدگی پمپ می توان توسط این پیچ سیال موجود در آن را تخلیه کرد. جنس پایه PRA 0.50M در بخش جلویی چدنی و بخش انتهایی آن پلاستیکی است. دارای گلند برای ورود کابل به جعبه ترمینال است تا از نفوذ آب به جعبه ترمینال جلوگیری نماید. موتور آن دارای رده حفاظتی IP44 است. این پمپ با توجه به کیفت بالای آن و از طرفی قیمت مناسب جزء گزینه های مناسب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. این پمپ دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات بعد از فروش است که در ایران این خدمات تقریبا منحصر به فرد است.

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب دوپروانه لیو 1 اسب

پمپ آب خانگی دوپروانه لیو 1 اسب

شرکت پمپ لئو یکی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ چینی متشکل از چند کارخانه است که در زمینه تولید انواع پمپ در حال فعالیت است. یکی از افتخارات لیو این است که به عنوان اولین تولید کننده پمپ توانست سهام خود را وارد بورس چین نماید. امروزه محصولات این شرکت به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. که بالای 60% از محصولات آن به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می گردد.

پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM75

پمپ خانگی  ساخت کشور چین از نوع دو پروانه است که برای پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده و تمیز مناسب می باشد. این پمپ را می توانید برای افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین جهت پمپ تزریق دیگ بخار استفاده نمود. از امتیاز های این پمپ می توان به صدای کم، سادگی ساختمان و کاربرد آسان آن اشاره نمود. دیگر مزایای این پمپ آب خانگی به امکان حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودن وزن آن نام برد. بدنه پمپ ACM از جنس چدن و پروانه آن از جنس برنج است.

پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM75

مشخصات پمپ محیطی یک اسب لئو مدل 2ACM75

پمپ دو پروانه لئو مدل 2ACM75 دارای حداکثر فشار یا ارتفاع ( هد) 45 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 4.8 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان از آن برای ساختمان مسکونی استفاده نمود. سایز دهانه ورودی 2ACM75 برابر 1-1.4 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 80 درجه سانتی گراد است. دارای ولتاژ 230 ولت است. مجهز به شیر هواگیری برنجی که با دست به راحتی باز و بسته می شود و همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه یا هوزینگ بوده که در هوای سرد برای جلوگیری از یخ زدگی پمپ می توان توسط این پیچ سیال موجود در آن را تخلیه کرد. جنس پایه 2ACM75 لیو چدنی است. کلاس عایق حرارتی آن F است. این پمپ با توجه به کیفت بالای آن و از طرفی قیمت مناسب جزء گزینه های مناسب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. این پمپ دارای گارانتی 24 ماهه است.

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب دوپروانه ابارا 3 اسب

پمپ آب خانگی دوپروانه 3 اسب ابارا

پمپ آب خانگی ابارا CDA 3.00 ML، محصول برند Ebara است.  شرکت پمپ ابارا یکی از سازندگان بنام  ژاپنی در صنعت پمپ است که فعالیت خود را از سال 1912 در این زمینه آغاز نموده است. این شرکت با توسعه خطوط تولید خود در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در جهان تبدیل شده است. کیفیت بالا، بازدهی عالی، قیمت مناسب و اطمینان از مشخصه های بارز این برند به شمار می رود. پمپ بشقابی سانتریفوژ CDA دارای دو پروانه و ساخت کشور ایتالیا است. این پمپ  مناسب برای پمپاژ مایعات، سیال های غیر خورنده، فاقد آلودگی و ذرات جامد است. این پمپ با توجه به طراحی نوآورانه و بسیار دقیق خود از بهره وری و راندمان بالایی برخوردار است.

پمپ آب خانگی ابارا CDA 3.00 ML

پمپ آب CDA  بویژه پمپ آب CDA 3.00ML، با بدنه ای از جنس چدن استاندارد موجب استحکام و کاهش استهلاک بدنه شده است. پمپ آب CDA به گونه ای طراحی شده است که امکان آسیب به خازن درون جعبه ترمینال را به حداقل رساند. پروانه پمپ آب CDA در مدل های CDA150-200-300-400-500 از جنس برنج است به همین دلیل جهت انتقال مواد خورنده مناسب نیست. جنس شفت آن در مدل های CDA150-200-300 از جنس استیل ۳۰۳ و در مدل های CDA400-500 از جنس استیل ۳۰۴ است.

پمپ آب خانگی ابارا CDA 3.00 ML

مشخصات عمومی CDA 3.00ML

پروانه پمپ آب دو پروانه ابارا CDA 3.00 ML از نوع بسته با آرایش دو پروانه است که سبب افزایش آبدهی پمپ می شود. پروانه برنجی این پمپ آب خانگی تکفاز و دارای حداکثر فشار (هد) 60.5 متر و بیشترین آبدهی (دبی) 8.4 متر مکعب در ساعت است. زمانی که میزان آبدهی دارای اهمیت بیشتری باشد از این شکل آرایش پروانه و این نوع پمپ استفاده می شود. از پمپ CDA می توان برای تأمین فشار آب جهت مصارف مسکونی و ساختمان های چند طبقه (6 طبقه)، مصارف کشاورزی (آبیاری تحت فشار) و کاربردهای صنعتی که نیازمند فشار بالای آب هستند، مطابق با مشخصات و منحنی عملکرد پمپ، استفاده نمود. حداکثر دمای مجاز برای سیال مورد استفاده 90 درجه سانتیگراد است. جریان نامی پمپ در شرایط کارکرد نرمال 10.8 آمپر بوده که با توجه به عملکرد پمپ بر اساس منحنی ممکن است بیشتر یا کمتر شود. پمپ CDA 3.00ML مجهز به شیر هواگیری برنجی است که به راحتی بوسیله دست باز و بسته می شود .همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه بوده  که در صورت یخ زدگی و هوای سرد، امکان تخلیه سیال را  میسر می سازد.

این پمپ با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء گزینه های مطلوب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. پمپ CDA دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات بعد از فروش است که به نوبه خود در ایران منحصر به فرد است.

مشخصات فنی CDA 3.00ML

کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده در پمپ  CDA 3.00ML ، وجه تمایز آن بشمار می آید. پوسته آلومینیومی موتور، موجب افزایش تبادل حرارتی موتور می شود. موتور این پمپ با کلاس عایق F قادر به تحمل درجه حرارت 155 سانتی گراد است. آببند مکانیکی پمپ از جنس، سرامیک، کربن و NBR  است .بدنه پمپ از چدن استاندارد با کیفیت بالا ساخته شده که موجب استحکام و کاهش استهلاک بدنه پمپ شده است. پوشش رنگ آن هم بسیار مقاوم و مستحکم است که در نوع تکفاز آن ترموگارد یا حفاظت حرارتی پیش بینی شده تا از بروز آسیب به پمپ با افزایش حرارت آن جلوگیری کند. طراحی منحصر بفرد پمپ CDA به گونه ای است که امکان آسیب به خازن درون جعبه ترمینال را به حداقل می رساند.

سایز دهانه ورودی پمپ CDA 3.00ML  حدود1/4*1اینچ و سایز دهانه خروجی آن 1.1/4 اینچ است. جنس پایه این پمپ در بخش جلویی چدنی و بخش انتهایی پلاستیک است. به منظور جلوگیری از نفوذ  آب به جعبه ترمینال  از گلند برای ورود کابل به جعبه ترمینال استفاده شده است . موتور آن دارای رده حفاظتی IP44 است.

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب کوچک لیو مدل AJM150H

پمپ آب کوچک لیو مدل AJM150H

شرکت لئو یکی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ چینی متشکل از چند کارخانه است که در زمینه تولید انواع پمپ در حال فعالیت است. یکی از افتخارات لیو این است که به عنوان اولین تولید کننده پمپ توانست سهام خود را وارد بورس چین نماید. امروزه محصولات این شرکت به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. که بالای 60% از محصولات آن به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می گردد.

پمپ جتی لئو ارتفاع بالا مدل AJM 150H

پمپ خانگی ساخت کشور چین از نوع جتی است که برای پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده و تمیز مناسب می باشد. این پمپ را می توانید برای افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین جهت پمپ تزریق دیگ بخار استفاده نمود. از امتیاز های این پمپ می توان به صدای کم، سادگی ساختمان و کاربرد آسان آن اشاره نمود. دیگر مزایای این پمپ آب خانگی به امکان حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودن وزن آن نام برد. بدنه پمپ AJM 150H از جنس چدن و پروانه آن از جنس استیل است.

پمپ جتی لئو ارتفاع بالا مدل AJM 150H

مشخصات پمپ آب جتی دو اسب لئو مدل AJM 150H

پمپ جتی لیو مدل AJM 150H دارای حداکثر فشار یا ارتفاع ( هد) 72 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 4.2 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان از آن برای ساختمان مسکونی استفاده نمود. سایز دهانه ورودی AJM 150H برابر 1-1.4 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 80 درجه سانتی گراد است. دارای ولتاژ 230 ولت است. جنس پایه AJM150H لئو چدنی است. کلاس عایق حرارتی آن F است. این پمپ با توجه به کیفت بالای آن و از طرفی قیمت مناسب جزء گزینه های مناسب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. این پمپ دارای گارانتی 24 ماهه است.

۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

الکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 45 کیلووات

الکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 45 کیلووات

الکتروموتور دارای انواع سه فاز و الکتروموتور تک فاز بوده و الکتروموتور القایی از اجزای اصلی به کار رفته در صنایع کوچک و بزرگ مختلف می باشد. الکتروموتور القائی ماشینی است که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی خطی یا چرخشی تبدیل می کند و بر این اساس استوار شده است که اگر یک میله حاوی جریان الکتریکی در یک میدان مغناطیسی قرار گیرد از طرف آن میدان نیروی به آن وارد می شودالکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 دور60hp B3-225fr توان 45 کیلو وات داشته و دور موتور 1500rpm می باشد.

الکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 دور60hp B3-225fr     

 

الکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 دور 60hp B3-225fr

                

الکتروموتور تک فاز اغلب مصارف خانگی دارند و معمول در توان‌های کمتر از یک اسب بخار ساخته می‌شوند ولی الکتروموتور سه فاز نسبت به سایر کالای صنعتی، بیشتر کاربرد صنعتی دارند و در توان‌های کم تا چند صد کیلووات ساخته می‌شوند. طریقه نصب آن با پایه است و جنس بدنه آن آلومینیوم است. رده حفاظتی آن IP54 بوده و رده عایقی االکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 رده F می باشد. الکتروموتور یک دستگاه الکترومکانیکی است که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند و عمل عکس الکتروموتور یعنی تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی الکتریسیته توسط ژنراتور انجام می گیرد. اکثر موتورهای الکتریکی توسط الکترومغناطیس کار می کنند.

تمام الکتروموتور ها از یک اصل برای تولید حرکت استفاده می کنند و آن اصل مغناطیس می باشد، قطب های هم نام آهنربا یکدیگر را دفع می کنند و قطب های غیر هم نام یکدیگر را می ربایند.

قاعده کلی این است که وقتی یک ماده حامل جریان الکتریکی تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، نیرویی بر روی آن ماده از سوی میدان اعمال میدان اعمال می گردد. بیشتر موتورهای الکتریکی دوار هستند. در یک الکتروموتور بخش دوار که معمولا داخل الکتروموتور است، روتور و بخش ثابت، استاتور نام دارد.

۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

لوستر چوبی مدل تایتانیک دارکار

لوستر چوبی مدل تایتانیک دارکار

شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه در زمینه تولید انواع لوستر چوبی و چراغ های تزئینی (آباژور، استند و چراغ رومیزی) فعالیت می کند. این برند در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود.

شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. از این رو کلیه محصولات تولیدی دارکار دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و دلیل موفقیت این برند استفاده از مواد اولیه مرغوب و کارشناسان متخصص برای اتصال قطعات این تولیدات، بدون آسیب دیدگی (تغییر فرم ندادن چوب در دراز مدت) است.

شرکت دارکار دارای تنوع بالایی در زمینه تولید لوازم نور و روشناییست. تنوع محصولات آن به بالای 150 مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی می رسد. محصولات دارکار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

لوستر مدل تایتانیک شش شعله دارکار

 

لوستر مدل تایتانیک شش شعله دارکار

 

مواد سازنده

دارکار برای کلیه محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت با استفاده از طراحان خلاق توانسته زیباترین مدل ها در زمینه دکوراسیون را خلق کند.

روشنایی

از لامپ های LED کم مصرف برای لوستر مدل تایتانیک شش شعله دارکار استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند. ظاهر لوستر شبیه کشی تایتانیک، بزرگ است. حباب ها هم شبیه گل شیپوری هستند.

 

لوستر مدل تایتانیک شش شعله دارکار|روشنایی

 

کاربرد

این لوستر شش شعله بوده و برای مکان های بزرگ کاربرد دارد. بنابراین برای فضاهایی مثل آپارتمان، کافی شاپ و رستوران و ... می تواند بهترین انتخاب باشد.

۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب کوچک لیو مدل AJM 75S

پمپ آب کوچک لیو مدل AJM 75S

شرکت لئو یکی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ چینی متشکل از چند کارخانه است که در زمینه تولید انواع پمپ در حال فعالیت است. یکی از افتخارات لیو این است که به عنوان اولین تولید کننده پمپ توانست سهام خود را وارد بورس چین نماید. امروزه محصولات این شرکت به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. که بالای 60% از محصولات آن به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می گردد.

پمپ آب جتی لئو استیل مدل AJM 75S

پمپ خانگی ساخت کشور چین از نوع جتی است که برای پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده و تمیز مناسب می باشد. این پمپ را می توانید برای افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین جهت پمپ تزریق دیگ بخار استفاده نمود. از امتیاز های این پمپ می توان به صدای کم، سادگی ساختمان و کاربرد آسان آن اشاره نمود. دیگر مزایای این پمپ آب خانگی به امکان حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودن وزن آن نام برد. بدنه پمپ AJM 75S از جنس استیل و پروانه آن از جنس استیل است.

پمپ آب جتی لئو استیل مدل AJM 75S

مشخصات پمپ آب جتی یک اسب لئو مدل AJM 75S

پمپ جتی لئو مدل AJM 75S دارای حداکثر فشار یا ارتفاع ( هد) 46 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 3.3 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان از آن برای ساختمان مسکونی استفاده نمود. سایز دهانه ورودی AJM75S برابر 1 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 80 درجه سانتی گراد است. دارای ولتاژ 230 ولت است. کلاس عایق حرارتی آن F است. این پمپ با توجه به کیفت بالای آن و از طرفی قیمت مناسب جزء گزینه های مناسب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. این پمپ دارای گارانتی 24 ماهه است.

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

الکتروموتور سه فاز الکتروژن 45 کیلووات

الکتروموتور سه فاز الکتروژن 45 کیلووات

الکتروموتور دارای انواع سه فاز و الکتروموتور تک فاز بوده و الکتروموتور القایی از اجزای اصلی به کار رفته در صنایع کوچک و بزرگ مختلف می باشد. الکتروموتور القائی ماشینی است که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی خطی یا چرخشی تبدیل می کند و بر این اساس استوار شده است که اگر یک میله حاوی جریان الکتریکی در یک میدان مغناطیسی قرار گیرد از طرف آن میدان نیروی به آن وارد می شودالکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 دور60hp B3-225fr توان 45 کیلو وات داشته و دور موتور 1500rpm می باشد.

الکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 دور60hp B3-225fr   

 

الکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 دور 60hp B3-225fr       

الکتروموتور تک فاز اغلب مصارف خانگی دارند و معمول در توان‌های کمتر از یک اسب بخار ساخته می‌شوند ولی الکتروموتور سه فاز نسبت به سایر کالای صنعتی، بیشتر کاربرد صنعتی دارند و در توان‌های کم تا چند صد کیلووات ساخته می‌شوند. طریقه نصب آن با پایه است و جنس بدنه آن آلومینیوم است. رده حفاظتی آن IP54 بوده و رده عایقی االکتروموتور سه فاز الکتروژن مدل 1500 رده F می باشد. الکتروموتور یک دستگاه الکترومکانیکی است که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند و عمل عکس الکتروموتور یعنی تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی الکتریسیته توسط ژنراتور انجام می گیرد. اکثر موتورهای الکتریکی توسط الکترومغناطیس کار می کنند.

تمام الکتروموتور ها از یک اصل برای تولید حرکت استفاده می کنند و آن اصل مغناطیس می باشد، قطب های هم نام آهنربا یکدیگر را دفع می کنند و قطب های غیر هم نام یکدیگر را می ربایند.

قاعده کلی این است که وقتی یک ماده حامل جریان الکتریکی تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، نیرویی بر روی آن ماده از سوی میدان اعمال میدان اعمال می گردد. بیشتر موتورهای الکتریکی دوار هستند. در یک الکتروموتور بخش دوار که معمولا داخل الکتروموتور است، روتور و بخش ثابت، استاتور نام دارد.

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

لوستر چوبی مدل سکان بزرگ دارکار

لوستر چوبی مدل سکان بزرگ دارکار

شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه در زمینه تولید انواع لوستر چوبی و چراغ های تزئینی (آباژور، استند و چراغ رومیزی) فعالیت می کند. این برند در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود.

شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. از این رو کلیه محصولات تولیدی دارکار دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و دلیل موفقیت این برند استفاده از مواد اولیه مرغوب و کارشناسان متخصص برای اتصال قطعات این تولیدات، بدون آسیب دیدگی (تغییر فرم ندادن چوب در دراز مدت) است.

شرکت دارکار دارای تنوع بالایی در زمینه تولید لوازم نور و روشناییست. تنوع محصولات آن به بالای 150 مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی می رسد. محصولات دارکار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

لوستر مدل سکان بزرگ دارکار

 

لوستر مدل سکان بزرگ دارکار

 

مواد سازنده

دارکار برای کلیه محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت با استفاده از طراحان خلاق توانسته زیباترین مدل ها در زمینه دکوراسیون را خلق کند.

روشنایی

از لامپ های LED کم مصرف برای لوستر مدل سکان بزرگ دارکار استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند. ظاهر لوستر شبیه سکان است. که مشبک بوده و نور لامپ ها از آن قسمت منتشر می شوند. 

کاربرد

این لوستر برای مکان های بزرگ کاربرد دارد. بنابراین برای فضاهایی مثل آپارتمان، کافی شاپ و رستوران و ... می تواند بهترین انتخاب باشد.

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب کوچک لیو مدل AJM 110H

پمپ آب کوچک لیو مدل AJM 110H

شرکت لئو یکی از تولید کنندگان مطرح و بزرگ چینی متشکل از چند کارخانه است که در زمینه تولید انواع پمپ در حال فعالیت است. یکی از افتخارات لیو این است که به عنوان اولین تولید کننده پمپ توانست سهام خود را وارد بورس چین نماید. امروزه محصولات این شرکت به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. که بالای 60% از محصولات آن به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می گردد.

پمپ آب جتی لیو ارتفاع بالا مدل AJM 110H

پمپ خانگی ساخت کشور چین از نوع جتی است که برای پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده و تمیز مناسب می باشد. این پمپ را می توانید برای افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین جهت پمپ تزریق دیگ بخار استفاده نمود. از امتیاز های این پمپ می توان به صدای کم، سادگی ساختمان و کاربرد آسان آن اشاره نمود. دیگر مزایای این پمپ آب خانگی به امکان حمل و نقل آسان به دلیل سبک بودن وزن آن نام برد. بدنه پمپ AJM 110H از جنس چدن و پروانه آن از جنس استیل است.

پمپ آب جتی لیو ارتفاع بالا مدل AJM 110H

مشخصات پمپ آب جتی یک و نیم اسب لئو مدل AJM 110H

پمپ جتی لئو مدل AJM 110H دارای حداکثر فشار یا ارتفاع ( هد) 60 متر و بیشترین آبدهی یا دبی 4.2 متر مکعب در ساعت می باشد که می توان از آن برای ساختمان مسکونی استفاده نمود. سایز دهانه ورودی AJM 110H برابر 1.5 اینچ است. دمای مجاز سیال مورد استفاده 80 درجه سانتی گراد است. دارای ولتاژ 230 ولت است. جنس پایه AJM110H لیو چدنی است. کلاس عایق حرارتی آن F است. این پمپ با توجه به کیفت بالای آن و از طرفی قیمت مناسب جزء گزینه های مناسب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. این پمپ دارای گارانتی 24 ماهه است.

۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور