۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

راهنمای خرید پمپ آب

پمپ آب یکی از ملزوماتی است که برای کاربری‌های مشابه و در عین حال پرتوان یا کم توان، در بخش تاسیسات ساختمان‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گذشته نه چندان دور، طبقات بالایی یک ساختمان، در اکثر مواقع از  دسترسی به آب در محرومیت سر می‌بردند. کافی بود یکی از واحدهای پایینی ساختمان، در حال شستشو و مصرف آب باشد؛ در این صورت چیزی از خروجی آب نصیب واحدهای بالاتر نمی‌شد.

اما با نصب پمپ‌های آب در ساختمان‌ها، آب به راحتی به طبقات بالایی رسیده و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نیستیم.

بهترین پمپ آب، لزوما گران قیمت‌ترین آن‌ها نیست. برای خرید بهترین پمپ آب، ابتدا باید نیازهای خود را به دقت شناسایی کرده تا بتوان محصولی مطابق با آن‌ها جستجو کرده و خریداری کرد.

غالبا با مراجعه به فروشگاه‌های فروش ابزار و محصولات تاسیساتی، می‌توان قیمت‌ها و امکانات را مقایسه کرد. به این شیوه می‌توان پمپ آب ارزان را در قیاس با پمپ‌های گران قیمت‌تر قرار داده و بهترین گزینه را برای خریداری، انتخاب کرد.

ویدفکتور این امکان را به خریداران می‌دهد تا به مراجعه به بخش فروش پمپ آب، پرفروش‌های این گروه را مشاهده کرده و با مطالعه‌ی مشخصات؛ بهترین انتخاب را داشته باشند.

دسته بندی دقیق و ارائه محصولات از برندهای معتبر جهانی، باعث شده است تا خرید بهترین پمپ آب از ویدفکتور، خریدی با اصالت و بدون مشکلات جانبی باشد.

انواع پمپ آب

پمپ آب را در انواع صنعتی، پمپ آب خانگی، پمپ کفکش، پمپ لجن کش، طبقاتی، تاسیساتی، آتش نشانی، شناور، پمپ کارواش و آب کولر می‌توان یافت.

همان‌طور که از نام این پمپ‌های آب برمی‌آید، هر یک از آن‌ها کاربری خاص خود را داشته و در بخش مجزایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ آب صنعتی

پمپ آب صنعتی برای مصارف کارخانه‌ای، زمین‌های کشاورزی و مانند آن‌ها به کار خواهد آمد. این پمپ‌ها غالبا قادر هستند آب یا مایعات مشابه را به همراه ذرات معلق در آن‌ها، به مسیری که تعیین شده پمپاژ کرده و از منبع به مقصد، خارج کنند.

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی همان مدل پمپی است که بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. این پمپ، مشکل نرسیدن آب به طبقات بالایی منازل و مجتمع‌های مسکونی را برطرف می‌سازد.

پمپ کفکش

پمپ کفکش برای انتقال دادن آب از استخرها کاربرد دارد. همین طور از این نوع پمپ در آبیاری و یا مصارف خانگی نیز بهره‌برداری می‌شود.

پمپ لجن کش

مطمئنا خیلی‌ها از خود بارها پرسیده‌اند که لجن‌های چاه‌ها چطور بیرون کشیده می‌شود؟ پمپ لجن کش این مسئولیت را برعهده می‌گیرد. به علاوه این مدل از پمپ در صنایع ساختمانی نیز جای داشته و می‌توان از آن برای خروج فاضلاب‌های صنعتی نیز استفاده کرد.

پمپ آب طبقاتی

پمپ آب طبقاتی در دو مدل پمپ آب عمودی و پمپ آب افقی عرضه می‌شوند. کاربری اصلی این پمپ‌ها در فعالیت‌های کشاورزی و برخی از زمینه‌های صنعتی است. به واقع با استفاده از پمپ‌های طبقاتی، فشار آب مورد نیاز در زمین‌های کشاورزی افزایش یافته و آبیاری با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.

پمپ آب تاسیساتی

پمپ آب تاسیساتی برای استفاده در منازل، ساختمان‌های اداری و مراکز صنعتی کاربرد دارد.

پمپ آتش نشانی

پمپ آتش نشانی نیز وظیفه‌ی پمپاژ کردن آب از مخزن‌های ماشین‌های آتش نشانی به شیلنگ‌ها را دارد.

پمپ شناور

پمپ شناور می‌تواند آب یا هر مایعی نظیر آن را از مسیرهای دارای عمق، مانند چاه و یا غیره به سمت بیرون بیاورد.

پمپ کارواش

همان‌طور که واضح است، پمپ کارواش آب دریافتی از منبع را دریافت کرده و با همراهی موتور و کوپلینگ، آب را با فشار به بیرون پمپاژ می‌کند.

پمپ آب کولر

پمپ کولر نیز آشنای قدیمی است که حتما همه حداقل یک بار با آن در کولرهای آبی، سر و کار داشته‌اند. نوع سیستم کولرهای آبی طوری است که باید مرتبا پمپاژ آب در آن صورت گیرد. به همین دلیل استفاده از یک پمپ آبی در این کولرها ضرورت پیدا می‌کند. پمپ‌های کولر دارای چند پروانه هستند که در واقع چیزی شبیه به عملکرد توربین را در توزیع و پخش آب، ایفا می‌کنند.

خریداران با مراجعه به ویدفکتور، می‌توانند با کسب اطلاعات کامل درباره محصولات پمپ آب و دریافت و مقایسه قیمت‌ها؛ پرداختی امن را تجربه کرده و از ضمانت بازگشت کالا نیز برخوردار شوند. ویدفکتور سفارشات را به تمام نقاط کشور ارسال خواهد کرد.

مشاوره رایگان خرید پمپ آب

علاقه‌مندان جهت خرید پمپ آب می‌توانند با بهره‌مند شدن از مشاوره  رایگان خرید پمپ آب؛ انتخابی سنجیده و بدون خطا به لحاظ برند، کیفیت و کارایی داشته باشند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس  02122683706 و یا با مراجعه به آدرس vidfactor.com تماس حاصل کنند.
منبع:الف

۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب و هواکش یا ابزارهای مناسب خود را در ویدفکتور جستجو کنید

همه ی ما در زندگی روزمره مان به برخی از ابزار و تجهیزات فنی احتیاج پیدا می کنیم. این از ایجاد تاسیساتی در منزل شروع شده و به محیط های صنعتی و کارگاه ها و سازمان های کوچک و بزرگ بسط پیدا می کند. فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات ویدفکتور به عنوان پیشرو در فروش آنلاین این تجهیزات، خدمات رسانی و دسترسی آسان و سریع را در اختیار هموطنان ایرانی قرار داده است.

پمپ آب و هواکش یا ابزارهای مناسب خود را در ویدفکتور جستجو کنید

پمپ آب خانگی و هواکش یا ابزارهای مناسب خود را در ویدفکتور جستجو کنید. همه ی ما در زندگی روزمره مان به برخی از ابزار و تجهیزات فنی احتیاج پیدا می کنیم. این از ایجاد تاسیساتی در منزل شروع شده و به محیط های صنعتی و کارگاه ها و سازمان های کوچک و بزرگ بسط پیدا می کند. فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات ویدفکتور به عنوان پیشرو در فروش آنلاین این تجهیزات، خدمات رسانی و دسترسی آسان و سریع را در اختیار هموطنان ایرانی قرار داده است.

فروشگاه ویدفکتور فعالیت خود را از سال ... آغاز کرده و در دپارتمان های ابزار و تجهیزات ایمنی، هواکش و تهویه، دکوراسیون و باغبانی و فضای سبز گسترده شده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

فروشگاه اینترنتی ویدفکتور ارائه دهنده ی تجهیزات صنعتی و ابزارآلات تخصصی می باشد. با خرید از این فروشگاه می توانید کالای مورد نیاز خود را در سراسر ایران تحویل بگیرید.

شما با ورود به محیط سایت این فروشگاه اینترنتی می توانید کلیه ی محصولات تخصصی و ابزار را مشاهده کرده و با توجه به نیازی که دارید، محصول مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایید.

سپس شما به اطلاعات کاملی درباره ی محصول مورد نظر دست خواهید یافت و محیط فروشگاه ویدفکتور این امکان را فراهم می سازد تا مقایسه بین کالای انتخاب شده و مدل های مشابه از دیگر برندها داشته باشید.

این فروشگاه محصولات خود را از برندهای معتبر و کالاهای اصل انتخاب کرده است و با خرید از ویدفکتور می توانید نسبت به کیفیت و اصالت کالای خریداری شده، اطمینان خاطر داشته باشید.

به علاوه ویدفکتور در راستای حمایت از مشتریان خود در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته برای سفارشات بالای 400 هزار تومان و در صورتی که سفارش از روز قبل ثبت شده باشد، سرویس ارسال رایگان در محدوده در نظر گرفته است.

محصولات فروشگاه ویدفکتور | هواکش | پمپ آب

محصولات فروشگاه ویدفکتور به گروه های الکتروموتور و الکتروپمپ، انواع هواکش و تهویه، تهویه سرمایشی و گرمایشی، برق و روشنایی، پیچ و میخ و اتصالات، حمام و آشپزخانه و ابزار تقسیم شده اند.

به طور مثال در بخش پمپ آب شما می توانید پمپ آب صنعتی، پمپ آب تاسیساتی، پمپ لجن کش، پمپ کف کش، پمپ آب خانگی، بوستر پمپ، پمپ آب شناور، پمپ آب کولر و ... را مشاهده کنید.

با ورود به هر یک از این نوع تجهیزات پمپ آب، برندهای مختلفی از محصولات را می بینید و می توانید بنا بر نیاز و بودجه ی خود نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام نمایید.

در بخش ابزار آلات به محصولاتی چون آچاربکس، آچارآلات، انبردست، دسته بکس، پیچ گوشتی، نوک پیچ گوشتی، چکش، جعبه ابزار، ابزار آلات کارگاهی، ابزار پنوماتیک و... دسترسی دارید.

همان طور که پیش تر نیز گفتیم برای تمام این محصولات توضیحات کامل و جامعی در زیر محصول ارائه شده و تصاویر کاملا واضح و از زوایای مختلف نیز ارائه گشته است.

با مقایسه ی قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی ویدفکتور با بازار، متوجه خواهید شد که این فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات از انواع پمپ آب گرفته تا هواکش و تهویه را با قیمت رقابتی و بسیار منصفانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مشاوره رایگان فروشگاه ویدفکتور

ویدفکتور دارای بخش مشاوره رایگان می باشد و افرادی که قصد خرید از این فروشگاه را داشته باشند و یا حتی تنها بخواهند اطلاعاتی راجع به محصولات به دست بیاورند، می توانند از این مشاوره رایگان بهره مند شوند.

شما ممکن است به قطعه ای احتیاج داشته باشید، اما به درستی ندانید کدام قطعه یا ابزار را باید خریداری کنید تا نیازتان را کاملا برطرف سازد. با استفاده از مشاوره رایگان تیم تخصصی ویدفکتور بهترین راهنمایی را دریافت کرده و خرید مقرون به صرفه و هوشمندانه و موفقی را تجربه خواهید کرد.

ضمانت بازگشت کالای فروشگاه ویدفکتور

فروشگاه ویدفکتور به عنوان یک فروشگاه معتبر اینترنتی ضمانت بازگشت کالا را به مشتریان خود ارائه داده است. به این صورت شما می توانید با اطمینان خاطر از ویدفکتور خریداری کرده و به لحاظ مرجوع کردن کالا نگرانی نداشته باشید.

پرداخت امن و راحت فروشگاه ویدفکتور

پس از این که کالا یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را به سبد خرید ویدفکتور اضافه نمودید، برای پرداخت وجه می توانید از پرداخت امن و راحت فروشگاه ویدفکتور استفاده کرده و به راحتی مبلغ را واریز نمایید.

تخفیفات ویژه ویدفکتور

معمولا با مراجعه به وب سایت ویدفکتور هر روز تعدادی از کالاها با تخفیفات ویژه عرضه می شوند و اگر کمی شانس داشته باشید، می توانید کالای مورد نظرتان را با تخفیف ویژه ی ویدفکتور که معمولا عدد کوچکی هم نیست، خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی اصلی فروشگاه ویدفکتور مراجعه نمایید:

منبع : ویدفکتور

۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده

هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده

برای جابه جایی هوا در یک محیط به سیستم تهویه نیاز دارید. که با توجه به فضای محیط و ابعاد آن باید هواکش مناسبی ار انتخاب نمود. برخی از این انواع هواکش ها نظیر هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده VAL-15S2S دارای دمپر هستند. دمپر در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد. دمپر در واقع دریچه هایی کرکره ای است که در قسمت ورودی هواکش نصب شده است. با روشن کردن هواکش دمپر باز می شود و با خاموش کردن آن بسته می شود. با کمک دمپر می توان مقدار جریان هوا را کم یا زیاد کرد یا تغییر مسیر داد. و به طور کلی تنظیم نمود.

جنس دمپرها می تواند از پلاستیک، فلز و حتی چوب باشد. تیغه های دمپر ممکن است ثابت یا متحرک باشند. که به دمپرهای ثابت Louver گویند.

هواکش های خانگی معمولاً در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نصب می شوند. به طور کلی هواکش های خانگی در ایران در بالای پنجره ها نصب می شود. و برای دور کردن هوای مرده، دود و بخاری که موجب رویش قارچ می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده VAL-15S2S

 

ویژگی های هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده VAL-15S2S

این مدل از هواکش های خانگی قابلیت نصب بر روی شیشه پنجره یا دیوار را دارند. ابعاد  هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده VAL-15S2S برابر با  24.5*24.5 سانتی‌متر است. جنس بدنه و پروانه این هواکش پلاستیکی بوده ولی مقاومت نسبتاً خوبی دارند. دور موتور این هواکش خانگی دمنده 2300rpm است. میزان وزن آن 0.90 کیلوگرم بوده که به علت سبکی جابجایی هواکش خانگی دمنده سری Autolux مدل VAL-15S2S راحت است. از نظر ظاهری و با توجه به قیمت پایینی که دارند هم کیفیت خوبی داشته و هم ظاهری زیبا. و همین موضوع استفاده از این هواکش خانگی دمنده را برای خانه مناسب کرده است. 

 

مقدار هوادهی هواکش دریچه دار 15 سانت اتولوکس دمنده VAL-15S2S

از این هواکش برای محیط ها و فضاهای کوچک استفاده می شود زیرا ظرفیت جابه جایی هوا به مقدار 250 مترمکعب بر ساعت را دارد. حالت باز و بسته شدن دمپر ها در این هواکش دمنده به این صورت است که با روشن شدن هواکش به طور اتومات دمپرها باز و با خاموش کردن دمپرها به حالت افقی بر روی هم قرار می گیرند. بنابراین زمانی که هواکش خاموش است با بسته شدن دمپرها از ورد حشرات و هوای آلوده به خانه جلوگیری می شود.

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب کولر الکتروژن

پمپ آب کولر الکتروژن

پمپ آب کولر الکتروژن

آبدهی 0.5
نوع پمپ کفکش
فرکانس 50/60
حداکثر سرعت گردش 2600
سرعت گردش موتور 2400
توان 1/60 اسب
نوع سیال -
جریان 0.40-0.35
نوع ولتاژ  
(IP)درجه محافظت 23
وزن -
۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

الکتروموتور کولر آبی 1/2 اسب موتوژن

الکتروموتور کولر آبی 1/2 اسب موتوژن

  الکتروموتور کولر آبی موتوژن 0.5 اسب (الکتروموتور تک فاز موتوژن) از سال 1355 تحت لیسانس وستینگهاوس شروع به تولید شده است. موتورکولر موتوژن معمولاً با گشتاور بالا و بصورت دو دور تولید می شوند. در صورت سفارش مشتری شرکت می تواند تک دور آن ها را نیز بسازد.

ویژگی های عمومی موتور کولر موتوژن 1/2 اسب

اجزای الکتروموتور کولر آبی موتوژن

 

اجزای الکتروموتور کولر آبی موتوژنSP

 

فریم

فریم موتور کولر موتوژن 0.5 اسب دارای سایز 56 است. این فریم ها از جنس فولاد هستند. فریم موتور کولر آبی در مقابل خوردگی محیط رطوبتی درون کولر مقاوم است. علت آن هم پوشش این فریم با لایه ای از رزین پلی استر بی رنگ است. این فریم ها همچنین دارای استاندار آمریکایی NEMA-MG1 Part4 هستند.

شفت

شفت این الکتروموتورها یک سر خروجی است. با لایه ای سیاه رنگ جهت بالابردن مقاومتشان در برابر رطوبت پوشانده شدند. ابعاد شفت این الکتروموتورها هم با دستگاه های بسیار دقیق و تمام اتومات تولید شدند.

روتور

نوع روتور آن ها قفس سنجابی است. توسط آلومینیوم خالص تزریق شده است. با ماشین آلاتی دقیق بصورت خودکار ماشین کاری می شوند. کلید گریز مرکز آن ها درون موتور روی شفت جاسازی شده است.

براکت ها

براکت های الکتروموتور کولر آبی به روش ریخته گری با آلیاژ آلومینیوم تزریق می شود. سوئیچ مخصوص آن روی براکت عقب قرار داده می شود. محل نصب ارت هم بر روی براکت عقب است. این محل را توسط علامتی مخصوص (دایره ای که درونش دو خط عمود برهم دارد) تعیین کرده اند.

خنک کاری

روش خنک کاری این الکتروموتورها IC01 به وسیله پره های روتور است. این روش مطابق NEMA-MG1 Part6 استاندار است یا همان open drip protection یا odp می باشد . وقتی روتور می چرخد هوا از کانال براکت ها مکیده می شود به درون و از سوراخ های فریم خارج می شود.

روغنکاری

الکتروموتور کولر آبی موتوژن بی نیاز از روغن کاریست. این ویژگی از طراحی مخصوص آن به شمار می رود. روانکاری که درون مخزن داخل براکت ها وجود دارد بین شفت و یاتاقان ها به صورت خودکار جریان دارد.

درجه حفاظتی

درجه حفاظتی موتور کولر آبی IP22 (تیپ موتور از نوع ODP) است. این الکتروموتورها مناسب دائم کار S1 است. که مطابق استاندارد NEMA-MG1 Part5 معادل LEC 34-5 است. مفهوم جملات اینست که؛ الکتروموتورها در برابر اجسام صلب با قطر بیش از 12mm مقاومند. همچنین در برابر قطره های آبی که از بالا با زاویه 15 درجه می چکند، مقاوم هستند.

 

موتور کولر موتوژن 0.5 اسب SP
۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۱۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده

هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده

برای جابه جایی هوا در یک محیط به سیستم تهویه نیاز دارید. که با توجه به فضای محیط و ابعاد آن باید هواکش مناسبی ار انتخاب نمود. برخی از این انواع هواکش ها نظیر هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده VAL-20C4S دارای دمپر هستند. دمپر در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد. دمپر در واقع دریچه هایی کرکره ای است که در قسمت ورودی هواکش نصب شده است. با روشن کردن هواکش دمپر باز می شود و با خاموش کردن آن بسته می شود. با کمک دمپر می توان مقدار جریان هوا را کم یا زیاد کرد یا تغییر مسیر داد. و به طور کلی تنظیم نمود.

جنس دمپرها می تواند از پلاستیک، فلز و حتی چوب باشد. تیغه های دمپر ممکن است ثابت یا متحرک باشند. که به دمپرهای ثابت Louver گویند.

هواکش های خانگی معمولاً در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نصب می شوند. به طور کلی هواکش های خانگی در ایران در بالای پنجره ها نصب می شود. و برای دور کردن هوای مرده، دود و بخاری که موجب رویش قارچ می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده VAL-20C4S

 

ویژگی های هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده VAL-20C4S

این مدل از هواکش های خانگی قابلیت نصب بر روی شیشه پنجره یا دیوار را دارند. ابعاد  هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده VAL-20C4S برابر با 29.8 × 29.8 سانتی‌متر است. جنس بدنه و پروانه این هواکش پلاستیکی بوده ولی مقاومت نسبتاً خوبی دارند. دور موتور این هواکش خانگی دمنده 1300rpm است. میزان وزن آن 1.7 کیلوگرم بوده که به علت سبکی جابجایی هواکش خانگی دمنده سری Autolux مدل VAL-20C4S راحت است. از نظر ظاهری و با توجه به قیمت پایینی که دارند هم کیفیت خوبی داشته و هم ظاهری زیبا. و همین موضوع استفاده از این هواکش خانگی دمنده را برای خانه مناسب کرده است. 

 

مقدار هوادهی هواکش دریچه دار 20 سانت اتولوکس دمنده VAL-20C4S

از این هواکش برای محیط ها و فضاهای کوچک استفاده می شود زیرا ظرفیت جابه جایی هوا به مقدار 420 مترمکعب بر ساعت را دارد. حالت باز و بسته شدن دمپر ها در این هواکش دمنده به این صورت است که با روشن شدن هواکش به طور اتومات دمپرها باز و با خاموش کردن دمپرها به حالت افقی بر روی هم قرار می گیرند. بنابراین زمانی که هواکش خاموش است با بسته شدن دمپرها از ورد حشرات و هوای آلوده به خانه جلوگیری می شود.

۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب کولر موتوژن SH 300

پمپ آب کولر موتوژن SH 300

نوعی وسیله‌ی الکترونیکی جهت پمپاژ آب است که در داخل کولر آبی تعبیه می شود. این دستگاه الکترونیکی حکم یک تلمبه را دارد که آب را از پایین ترین سطح کولر که تشک کولر است به داخل یک شلنگ مکش می کند و به سه راهی بالای کولر می رساند.

پمپ آب کولر موتوژن SH 300

آبی که به سقف کولر رسیده است توسط شلنگ به سه طرف کولر هدایت شده و بر روی پوشال های کولر ریخته می شود و دوباره به تشک کولر هدایت می شود. هربار که کولر منزل یا محل کار خود را روشن می کنید فرآیند توضیح داده شده به طور مستمر ادامه پیدا می کند. کولر آبی مناسب آب و هوای گرم و خشک مناطق گرمسیری است و بویژه در طول تابستان از آن استفاده می شود. پمپ آب کولر موتوژن SH 300 نوع سیال آن آب بوده، نوع ولتاژ آن 220v- تکفاز است و این پمپ کولر دارای (IP)درجه محافظت  22 می باشد.

پمپ آب کولر موتوژن SH 300

 

همچنین مکان قرار گیری کولر آبی معمولا بر روی پشت بام ها، فضای باز و در مسیر مستقیم تابش خورشید است. این امر باعث می شود تا فضای داخلی کولر آبی به شدت گرم شود. در نظر داشته باشید که موتور کولر آبی نیز یک وسیله الکترومکانیکی است که باز هم بر اثر کارکرد بالا گرم می شود و نیاز به خنک شدن دارد. موتور کولر نیز هیچ نوع پروانه یا وسیله‌ی خنک کننده‌ای بر روی خودش ندارد و به همین دلیل نیاز به دستگاه یا پروانه‌ای دارد که اقدام به خنک کردن موتور و فضای داخل کولر کند. انواع پمپ آب کولر شامل پمپ آب الکترونیکی که برای کار کردن به الکتریسیته نیاز دارد و پمپ آب مکانیکی که از نیروی موتور کولر قدرت م یگیرد و عملکرد کاملا مکانیکی دارد، می شود. پمپ آب کولر از نوع سانتریفوژ (گریز از مرکز) تک مرحله ای است که پره های آن از نوع جریان محوری یا همان پروانه ای است. موتور الکتریکی پمپ نیز از نوع تک فاز القایی با قطب چاک ‌دار است. پمپ آب کولر موتوژن SH 300 دارای آبدهی  11 لیتر در دقیقه، سرعت گردش موتور  2400دور در دقیقه و توان  0.045kw میباشد.

۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

الکتروموتور کولر آبی 3/4 اسب موتوژن

الکتروموتور کولر آبی 3/4 اسب موتوژن

موتور کولر موتوژن 0.75 اسب (الکتروموتور تک فاز موتوژن) از سال 1355 تحت لیسانس وستینگهاوس شروع به تولید شده است. موتور کولر موتوژن معمولاً با گشتاور بالا و بصورت دو دور تولید می شوند. در صورت سفارش مشتری شرکت می تواند تک دور آن ها را نیز بسازد.

ویژگی های عمومی موتور کولر موتوژن 3/4 اسب

اجزای الکتروموتور کولر آبی موتوژن

 

اجزای الکتروموتور کولر آبی موتوژنCS

 

فریم

فریم موتور کولر موتوژن 0.75 اسب دارای سایز 56 است. این فریم ها از جنس فولاد هستند.

فریم موتور کولر آبی در مقابل خوردگی محیط رطوبتی درون کولر مقاوم است. علت آن هم پوشش این فریم با لایه ای از رزین پلی استر بی رنگ است.

این فریم ها همچنین دارای استاندار آمریکایی NEMA-MG1 Part4 هستند.

شفت

شفت این الکتروموتورها یک سر خروجی است. با لایه ای سیاه رنگ جهت بالابردن مقاومتشان در برابر رطوبت پوشانده شدند.

ابعاد شفت این الکتروموتورها هم با دستگاه های بسیار دقیق و تمام اتومات تولید شدند.

روتور

نوع روتور آن ها قفس سنجابی است. توسط آلومینیوم خالص تزریق شده است. با ماشین آلاتی دقیق بصورت خودکار ماشین کاری می شوند.

کلید گریز مرکز آن ها درون موتور روی شفت جاسازی شده است.

براکت ها

براکت های الکتروموتور کولر آبی به روش ریخته گری با آلیاژ آلومینیوم تزریق می شود. سوئیچ مخصوص آن روی براکت عقب قرار داده می شود.

محل نصب ارت هم بر روی براکت عقب است. این محل را توسط علامتی مخصوص (دایره ای که درونش دو خط عمود برهم دارد) تعیین کرده اند.

خنک کاری

روش خنک کاری این الکتروموتورها IC01 به وسیله پره های روتور است. این روش مطابق NEMA-MG1 Part6 استاندار است یا همان open drip protection یا ODP می باشد .

وقتی روتور می چرخد هوا از کانال براکت ها مکیده می شود به درون و از سوراخ های فریم خارج می شود.

روغنکاری

الکتروموتور کولر آبی موتوژن بی نیاز از روغن کاریست. این ویژگی از طراحی مخصوص آن به شمار می رود.

روانکاری که درون مخزن داخل براکت ها وجود دارد بین شفت و یاتاقان ها به صورت خودکار جریان دارد.

درجه حفاظتی

درجه حفاظتی موتور کولر آبی IP22 (تیپ موتور از نوع ODP) است.

این الکتروموتورها مناسب دائم کار S1 است. که مطابق استاندارد NEMA-MG1 Part5 معادل LEC 34-5 است.

مفهوم جملات اینست که؛ الکتروموتورها در برابر اجسام صلب با قطر بیش از 12mm مقاومند.

همچنین در برابر قطره های آبی که از بالا با زاویه 15 درجه می چکند، مقاوم هستند.

 

موتور کولر موتوژن 0.75 اسب SP

 

ویژگی های تخصصی موتور کولر موتوژن 0.75 اسب CS یا (Capacitor Start)

دیاگرام الکتروموتور کولر آبی hp 1/4-3/4 اینگونه است که فقط روی دور تند راه اندازی می شود.

مصرف کننده اگر هم روی دور کند موتور را راه اندازی کند باز موتور روی دور تند راه اندازی می شود.

سپس به دور تند تغییر می کند. گشتاور این الکتروموتور در دو حالت دور کند و تند مقدار ثابتی است.

الکتروموتور کولر آبی CS 56-4/6 دارای قدرت خروجی HP: 3/4-1/4hp و 0.55-0.18 کیلووات است.

اندازه فریم این الکتروموتور مانند تیپ های دیگر 56 است.

موتور کولر موتوژن 0.75 اسب CS دارای دو سرعت 1425/950rpm هست.

این مدل از موتور کولر آبی دارای خازن بوده و ولتاژ آن 455 است.

برای نصب روی کولر های آبی 5500 و 7500 تعبیه شده اند.

از نظر ظاهری کوچک و دارای دستگیره ای سبز رنگ است.

فضای کمی از دورن کولر را اشغال می کند.

نکات ایمنی

  • برای جلوگیری از برق گرفتی به هنگام نصب این الکتروموتور حتماً قبل از هرکاری سیم ارت آن نصب شود.
  • جهت نصب موتور به گونه ای باشد که، با ریختن آب از سمت بالا، آب وارد موتور نشود.
۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

پمپ آب کوچک پدرولو مدل نیم اسب

پمپ آب کوچک پدرولو مدل نیم اسب

شرکت ایتالیایی پدرولو با 30 سال سابقه توانسته آن را به برندی قابل اعتماد و جهانی تبدیل کند. مشتری مداری، کیفیت خوب و خدمات رسانی گسترده این شرکت باعث شهرت آن در جهان شده است. که در ایران شهرت آن بیشتر به خاطر پمپ آب خانگی است.

ویژگی پمپ آب پدرولو مدل PKm 60 

این سری از پمپ آب خانگی پدرولا دارای شفت استیل، بدنه چدنی و پروانه برنجی است. سری PK معمولا بین نیم تا 3 اسب تولید می شوند و حداکثر فشاری که ایجاد می کنند 10 بار است.

 

پمپ آب پدرولو مدل PKm 60

 

در بسیاری از فعالیت های صنعتی که محدودیت فضا و هزینه دارند، اما فشار بالایی لازم دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ آب پدرولو مدل PKm 60  دارای توان نیم اسب و آبدهی 2.4 مترمکعب بر ساعت بیشتر برای ساختمان های مسکونی که محدودیت فضا دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

الکتروموتور سه فاز زیمنس 5.5 کیلووات

الکتروموتور سه فاز زیمنس 5.5 کیلووات

 

الکتروموتور سه فاز 1000 دور فلنج دار SIEMENSE 5.5kw

 

توان موتور (کیلووات) 5.5
rpm-دور موتور 1000
جنس بدنه آلومینیوم
ضد انفجار EX ندارد
IP-رده حفاظتی 55
کلاس عایقی F
روش استقرار عمودی شفت بالا
قطر شفت (mm) 38
توان الکتروموتور(hp) 5.5
سایز بدنه SIZE FRAME 132
rpm-دور موتور 1000
رده EX -
توان HP 7
نحوه نصب فلنج بزرگ- B5
قدرت موتور

5/5kw-7/5hp

۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروشگاه اینترنتی ویدفکتور