پمپ کف کش چدنی

پمپ کفکش 2 اینچ فدک مدل F 54/2

کارخانه فدک پمپ با سابقه بیش از سه دهه اقدام به تولید انواع پمپ های کشاورزی با کیفیت بالا و استاندارد برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان داخلی کرده است .

پمپ کفکش 2 اینچ فدک مدل F 54/2

موارد مورد استفاده این پمپ در صنعت کشاورزی، استخراج آب از چاه های کم عمق، نیمه عمیق و عمیق،انتقال آب استخرهای پرورش ماهی، آب نما و فواره های شهری ... می باشد.

جنس بدنه پمپ کفکش از فولاد و پکیج کامل پمپ از چدن ضد سایش ساخته شده است. سیستم کف گردی فدک پمپ از استیل-گرافیت می باشد و یاتاقان های تحتانی و فوقانی الکتروموتور از استیل-گرافیت و استیل-برنز می باشد.

نحوه خنک کنندگی الکتروموتور بوسیله آب صاف بوده،نوع برق مورد نیاز سه فاز و گشتاور موتور 2900 دور بر دقیقه ،توان 5.5 کیلووات ،میزان آبدهی 20 مترمکعب بر ساعت و ارتفاع 54  می باشد.

قبل از نصب پمپ موتور را از قسمت مشخص شده پر از آب نموده و از منبع تغزیه برق مورد اطمینان استفاده کنید.

 

پمپ کفکش چدنی لئو مدل QDX1.5-12-025A

پمپ کفکش لئو مدل QDX1.5-12-025A

پمپ کفکش برای پمپاژ آب صاف طراحی شده‌اند و با توجه به امتیاز هد و دبی بالا و نصب سریع و آسان این محصولات به طور عمده برای پمپاژ آب از چاه ها، رودخانه‌ها و استخرها و آبیاری مزارع مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطر ذرات معلق در آب برای این نوع الکتروپمپ ها اهمیت زیادی داشته و جهت استفاده از این نوع الکتروپمپ ها در مناطق شن‌زار توصیه می‌شود که حتماً بر روی دستگاه توری مناسب نصب گردد تا از ورود شن و ماسه به داخل الکتروپمپ جلوگیری به عمل آید. انواع پمپ های کفکش در بازار به صورت الکتروپمپ کفکش تکفاز و پمپ کفکش سه فاز هستند. پمپ کفکش لئو مدل QDX1.5-12-025A تک فاز بوده و جنس بدنه آن استیل می باشد.

پمپ کفکش لئو مدل QDX1.5-12-025A

اساس کار پمپ کفکش؛ لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کفکشی رو انجام می دهد. پمپ کفکش لئو مدل QDX1.5-12-025A پروانه ای از جنس نوریل (پلاستیک فشرده) دارد و توان پمپ آن 0.25KW می باشد.

اگه بخوایم از نظر کارکرد به پمپ لجنکش نگاه کنیم، پمپ لجنکش دارای ۲ نوع آب از رو و آب از بغل هست. اگر هم بخوایم از لحاظ ظاهری تقسیم بندی کنیم، پمپ کف کش دارای ۲ دسته پروانه نیمه باز و پروانه بسته می باشد. موتور های الکتریکی پروانه های پمپ رو به حرکت در می آورند و به همین دلیل پمپ لجنکش، الکترو پمپ لجنکش هم نام می گیرند. پمپ کفکش درون خودش موتوری الکتریکی داره. موتور الکتریکی با به حرکت دراوردن پمپ انرژی لازم برای جابجا کردن آب های آلوده و لجن ها رو ایجاد میکند. مهم هست که بدونین عمده فشار لجن خروجی ناشی از چرخش پروانه ها هست. پمپ کفکش لئو مدل QDX1.5-12-025A میزان آبدهی 7 داشته و ارتفاع پمپاژ (هد) آن 12 است.